جنگل النگدره ، تجربه بهترین سفر در پاییز
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از پارک های محبوب و پرطرفدار در شمال کشور را می توان پارک النگدره واقع در استان گلستان نام برد. این پارک که در 5 کیلومتری جنوب غربی گرگان واقع شده هر ساله پذیرای مسافران زیادی بوده که با رزرو تور شمال قصد سفر به این بخش از کشور را دارند. در ادامه مقاله جنگل النگدره ، تجربه بهترین سفر در پاییز با ما همراه باشید تا قبل از سفر به این منطقه اطلاعاتی راجب به این جنگل زیبا به دست آورید.

جنگل النگدره، جاذبه گردشگری شمال

معرفی جنگل النگدره

جنگل النگدره با وسعت 185 هکتار و با دارا بودن گونه های گیاهی متعدد همچون درختان افرا، انجیلی، بلوط، بید، شیردار و ... از جمله جنگل های دیدنی و جاذبه گردشگری شمال کشور به شمار می آید. این پارک جنگلی ضمن دارا بودن جاذبه های متعدد طبیعی دارای امکانات متنوع همچون خودرو های برقی، زمین بازی، ایستگاه دوچرخه، جاده سلامتی و ... بوده که خاطره ای به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان می آورد.

امکانات پارک جنگلی النگدره

جاده سلامتی النگدره

یکی از برنامه های مفیدی که در راستای حفظ طبیعت در این پارک در نظر گفته شده را می توان ممنوعیت ورود خودرو در روز های زوج به این جنگل نام برد. علاقه مندان به بازدید از این جنگل می توانند در روز های زوج از ساعت 6 صبح الی 6 بعد از ظهر در مسیر زیبای جنگل پیاده روی، دوچرخه سواری و تمرینات ورزشی همچنین تفریح در کنار عزیزان خود مشغول شوند.

جاده سلامتی جنگل النگدره، جاذبه گردشگری گلستان

طول مسیر پیاده روی در جنگل النگدره به 6 کیلومتر می رسد و علاقه مندانی که قصد تردد با وسیله نقلیه خود در این جنگل را دارند، می توانند از جاده اطراف جنگل به نام ایستگاه چوب، دسترسی داشته و از پارکینگ اختصاصی آن استفاده نمایند.

ایستگاه دوچرخه

یکی از به یادماندنی ترین و خاطره انگیز ترین ورزش هایی که می توانید در دل این جنگل زیبا در ذهن خود ثبت کنید، دوچرخه سواری در مسیر مشخص شده در این جنگل می باشد که ضمن بهره مندی از یک منظره زیبا حین دوچرخه سواری می توانید از هوای مطبوع این منطقه نیز استشمام کنید.

جاذبه گردشگری شما، مسیر دوچرخه سواری جنگل النگدره

جنگل النگدره جزو جنگل های دیدنی و زیبا در استان گلستان بوده که مسافران می توانند در چهار فصل سال از زیبایی های این منطقه از کشور دیدن نمایند. اما در فصل پاییز، زیبای و شاهکار خلقت در رخ درختان بیشتر جلوه کرده و می توانید از این منظره چشم نواز در این فصل دیدن کنید. با سفر به جنگل النگدره، تجربه بهترین سفر در پاییز را خواهید داشت.

جنگل النگدره در پاییز

مکان های اقامتی النگدره

اگر با تور شمال و یا تور گرگان قصد سفر به این منطقه از کشور را دارید، مکان های اقامتی متعدد در استان گلستان و شهر گرگان برای مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین علاقه مندان به تماشای زیبایی های این جنگل می توانند در بخش کمپ جنگل چادر زده و در دل طبیعت اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

برای رزرو تور نیز می توانید به رزرواسیون های تور و برای رزرو هتل در گرگان نیز به رزرواسیون های هتل مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: